آخرین اخبار
کد مطلب: 124870
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري:
942 شعبه اخذ راي در چهارمحال و بختياري پيش‌بيني شده است
اختصاص 300 شعبه اخذ رأی در شهرستان لردگان
تاریخ انتشار : 1396/02/07 20:02:43
نمایش : 1496
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تعداد942 شعبه اخذ راي شهري و روستايي در اين استان پيش‌بيني شده است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ جعفر مرداني ظهر امروز در نشست اعضاي ستاد انتخابات استان اظهار کرد: تعداد 942 شعبه اخذ راي شهري و روستايي براي انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي و دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي در سطح استان پيش‌بيني شده است.

 استاندار چهارمحال و بختياري عنوان کرد: با توجه به اينکه دو انتخابات همزمان در حال برگزاري است بايد تلاش شود انتخابات در سلامت کامل و قانون‌مند با مشارکت حداکثري برگزار شود.

وي، بر ايجاد تعامل کامل بين هيات‌هاي اجرايي، نظارت و بازرسي و همچنين برقراري شرايطي امن و آرام در فضاي سياسي و اجتماعي استان تاکيد کرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تعداد شعب پيش‌بيني شده در شهرستان‌هاي بن را  26 شعبه ، کوهرنگ 94 شعبه، لردگان 300 شعبه، فارسان 69 شعبه و شهرستان شهرکرد را 151 شعبه ثابت و سيار عنوان کرد.

وي با بيان اينکه راي‌گيري در دو شهر بروجن و شهرکرد به صورت الکترونيکي است، افزود: برنامه‌ريزي‌ شده در اماکن پرتردد اين دو شهر روند راي‌گيري الکترونيکي به مردم آموزش داده شود.

انتهاي پيام/ 630 ل

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس